niedziela, 5 lutego 2017

Bony do H&M, darmowe doładowania, oraz igraszki nauczycieli z uczniami.

Dzisiaj też nie ma szkoły... Jako że jeszcze jest weekend, to nadal wypada opowiedzieć jakąś historię z dzieciństwa, ewentualnie mogę rozmyślać nad naszym istnieniem. Nie wydaję mi się że to drugie będzie dobrą opcją, ze względu na to że aktualnie to robię wygląda to mniej więcej tak ''...'' Na samą myśl o moim istnieniu ogarnia mnie wewnętrzna pustka. Właśnie minęło kolejne pięć minut i w końcu zostałem natchniony. Dzisiaj sobie porozmawiamy o ludzkiej głupocie w internecie.
Tak ja też się do tego zaliczam, ale nie o mnie tym razem mowa, tylko o tych inteligentnych osobnikach, które klikną we wszystko co popadnie. Mam tutaj na myśli darmowe Iphony, bony do H&M, doładowania do telefonu, oraz niegrzeczni nauczyciele zabawiający się z uczniami... SZOK!!! NAUCZYCIEL UPRAWIA SEKS Z CZWARTOKLASISTKĄ!!! RODZICE GO NIENAWIDZĄ!!!  --[ZOBACZ JAK TO ROBI]-- Jeśli widzicie taki post, ewentualnie komentarz pod nim tego typu, nie wchodźcie tam, ale za to napiszcie pod tym inteligentny komentarz typu ,,Cholera faktycznie! Dzięki wielkie za pokazanie mi tego.'' W tym momencie człowiek sprawdzający komentarze pomyśli sobie ,,To nie może być fejk, zaraz zobaczę!'' Po czym wyskakuje mu informacja o wymaganym ukończeniu 13 lat. Wymagane jest podwójne kliknięcie aby wyłączyć informacje. Kryję się pod tym przycisk udostępnienie na swoją tablicę, w gorszych wypadkach jest to wirus, który wysyła dany link gdzie popadnie: na grupy, na które tak długo czekałeś żeby cię dodali, profile znajomych, oraz ich zdjęcia. Kończy się na tym, że znajdą się takie osoby, które postanowią zgłosić wasz profil Cukierbergowi, co może skutkować zablokowaniem waszego facebooka. Pytam się was teraz: Czy naprawdę warto....Ależ oczywiście, przecież zobaczymy nauczyciela zabawiającego się z uczennicą! Prawda jest taka że gówno zobaczycie... Same działanie tych wirusów porównałbym do łańcuszków internetowych. One co prawda nie są aż tak brutalne jak te pierwsze, ale jednak coś wspólnego ze sobą mają. Obaj z naszych przedstawicieli działają na zasadzie rozsyłania spamu na witrynie. Różnica polega na tym że w jednym jest to robione nieświadomie, w drugim zaś jest to już świadome. Skoro osoba jest świadoma tego co robi, to dlaczego kopiuje to dalej? Otóż zostaje ona zastraszona czarną wdową, która przyjdzie do jej domu i zamorduje najbliższe jej serca osoby... Następnym razem kiedy coś klikniecie zastanówcie się dwa razy, czy aby na pewno nie jest to wirus. Wyczuć takiego wirusa możemy przede wszystkim, poprzez opis. Zazwyczaj posiada zdania typu ,,Myślałem że to fejk'' ,,Odebrałem nagrodę'' ,,Ale się rżną'' Na koniec nie może zabraknąć zdjęcia przyciągającego uwagę użytkownika, które jest pierwszym lepszym wziętym z ,,google grafika''  Teraz zakończę post inteligentnym podsumowaniem postu. Prawda jest taka że nauczyciel nie wykorzystuje seksualnie żadnego ze swoich uczniów i nigdy nie tego nie robił. To wcale nie jest nauczyciel, tylko twórca tego wirusa, który rżnie was prosto w odbytnicę , zarabiając na waszej nieostrożności przy okazji psując wam wasze konto. Dziękuję, skończyłem, uważajcie na siebie.

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie wchodzę w takie strony ani w konkursy na jakiś fejkowych stronach. Jest masa wyłudzaczy pieniędzy i trzeba bardzo uważać

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Agaa
    lovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja tego nie lubię, najgorsze jest to, że tak szybko się to rozprzestrzenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ja nawet nie mam świadomości, że tak to działa, na szczęście nie klikam nigdy takich rzeczy. Faktycznie nagłówki niektórych wiadomości bywają.... kontrowersyjne.
    No ale...na głupocie ludzkiej żerują inni. Zawsze tak było, jest i będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostrożność to podstawa a takich stron w necie jest masakrycznie dużo

    OdpowiedzUsuń